Półkolonia zimowa organizowana jest w terminie od 10.02.2025 r. do 14.02.2025 r, Ilość miejsc: 60 .
Warunkiem udziału ucznia w półkolonii zimowej jest złożenie pełnej dokumentacji (która będzie dostępna od 06.01 na stronie internetowej szkoły) do szkoły we wskazanym poniżej terminie oraz uiszczenie opłaty za turnus na konto szkoły do wyznaczonej daty.
Rekrutacja na półkolonię zimową odbywa się od 10.01.2025 r. do wyczerpania miejsc, nie później jednak niż do 13.01.2025 r. Maksymalna liczba osób z niepełnosprawnością na jeden turnus to 5 uczestników. (orzeczenia) Kandydatem na półkolonię zimową może być dziecko z roczników 2017 – 2015.
Osoby zainteresowane udziałem uczniów w półkoloniach zimowych, którzy złożą pełną dokumentację po wyczerpaniu miejsc, czy też po wyznaczonej dacie 13.01.2025 r., mogą być wpisani na listę rezerwową.
Dokumenty niezbędne do pełnej kwalifikacji dziecka:
▪ karta kwalifikacyjna uczestnika półkolonii,
▪ podpisany regulamin rekrutacji na półkolonię,
▪ podpisany regulamin półkolonii,
▪ oświadczenia,
▪ zgody na wizerunek,
▪ klauzula RODO,
zamieszczone na stronie szkoły https://zsp26.wroc.pl/ należy wydrukować, wypełnić i złożyć W KOSZULCE LUB KOPERCIE A4 TYLKO W FORMIE PAPIEROWEJ wicedyrektorowi obecnemu na dyżurze, przy portierni w godzinach:
b./ NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY 13.01.2025 poniedziałek: godz. 8:00 - 8:45 - jeśli będzie taka konieczność
Wszelkich informacji udziela koordynator - wicedyrektor Anna Kubasik, e-mail: a.kubasik@zsp26.wroc.pl
Nie będą rozpatrywane wnioski o zakwalifikowanie na półkolonię zawierające nieprawidłowo wypełnione dokumenty: brak drugiej strony karty uczestnika, braki w informacjach dotyczących szczepień, zdrowia, numeru PESEL, telefonów kontaktowych, braki w podpisach rodziców/opiekunów prawnych itp., czy też brak wyżej wymienionych podpisanych regulaminów.
Nie można rezerwować miejsc na półkolonie zimowe ani telefonicznie, ani za pomocą dziennika Vulcan, ani za pomocą e-maila. Nie można zgłosić również innych uczestników, niż własne dzieci.
Osoby zainteresowane udziałem uczniów w półkoloniach zimowych, zostaną poinformowani o wynikach rekrutacji 15.01. - 17.01.2025 r. Rodzice zakwalifikowanych dzieci otrzymają informację za pomocą wiadomości mailowej.
Po otrzymaniu POZYTYWNEGO WYNIKU REKRUTACJI uczestnika półkolonii zimowej należy wpłacić na konto szkoły wskazane w wiadomości mailowej kwotę za turnus (350zł) nie później niż do dnia 24.01.2025 r. (decydująca jest data zaksięgowania kwoty na koncie szkoły), wpisując w tytule przelewu:
▪ IMIĘ I NAZWISKO UCZESTNIKA,
▪ SZKOŁA,
▪ TERMIN PÓŁKOLONI: 10-14.02.2025
Numer konta, na które ma zostać wpłacona kwota za turnus zostanie podana po ogłoszeniu wyników rekrutacji.
Brak wpłaty na konto szkoły we wskazanym powyżej terminie jest traktowane jako rezygnacja z udziału w półkoloniach zimowych.