Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Półkolonia zimowa w  ZSP nr 26

Półkolonia zimowa w  ZSP nr 26
Półkolonia zimowa organizowana jest w terminie od 10.02.2025 r. do 14.02.2025 r,
Ilość miejsc: 60 . 
 
Warunkiem udziału ucznia w półkolonii zimowej jest złożenie pełnej dokumentacji (która będzie dostępna od 06.01 na stronie internetowej szkoły) do szkoły we wskazanym poniżej terminie oraz uiszczenie opłaty za turnus na konto szkoły do wyznaczonej daty. 
 
Rekrutacja na półkolonię zimową odbywa się od 10.01.2025 r. do wyczerpania miejsc, nie później jednak niż do  13.01.2025 r. 
Maksymalna liczba osób z niepełnosprawnością na jeden turnus to 5 uczestników. (orzeczenia)
Kandydatem  na półkolonię zimową może być dziecko z roczników 2017 – 2015.
 
Osoby zainteresowane udziałem uczniów w półkoloniach zimowych, którzy złożą pełną dokumentację po  wyczerpaniu miejsc, czy też po wyznaczonej dacie 13.01.2025 r., mogą być wpisani na listę rezerwową.
 
Dokumenty niezbędne do pełnej kwalifikacji dziecka:  
 
▪ karta kwalifikacyjna uczestnika półkolonii,  
▪ podpisany regulamin rekrutacji na półkolonię,  
▪ podpisany regulamin półkolonii,
▪ oświadczenia,
▪ zgody na wizerunek,
▪ klauzula RODO,  
 
zamieszczone na stronie szkoły https://zsp26.wroc.pl/ należy wydrukować, wypełnić i złożyć W KOSZULCE LUB KOPERCIE A4 TYLKO W FORMIE PAPIEROWEJ wicedyrektorowi obecnemu na dyżurze, przy portierni w godzinach: 
a./ NABÓR GŁÓWNY 10.01.2025 piątek:     godz. 7:10-7:40;  godz.  11:50 - 12:35
b./ NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY 13.01.2025 poniedziałek:   godz. 8:00 - 8:45 - jeśli będzie taka konieczność
 
Wszelkich informacji udziela koordynator - wicedyrektor Anna Kubasik, e-mail: a.kubasik@zsp26.wroc.pl 
 
Nie będą rozpatrywane wnioski o zakwalifikowanie na półkolonię zawierające nieprawidłowo wypełnione dokumenty: brak drugiej strony karty uczestnika, braki w informacjach dotyczących szczepień, zdrowia, numeru  PESEL, telefonów kontaktowych, braki w podpisach rodziców/opiekunów prawnych itp., czy też brak  wyżej wymienionych podpisanych regulaminów. 
 
Nie można rezerwować miejsc na półkolonie zimowe ani telefonicznie, ani za pomocą dziennika Vulcan, ani  za pomocą e-maila.
Nie można zgłosić również innych uczestników, niż własne dzieci.
 
Osoby zainteresowane udziałem uczniów w półkoloniach zimowych, zostaną poinformowani o wynikach  rekrutacji 15.01. - 17.01.2025 r. 
Rodzice zakwalifikowanych dzieci otrzymają informację za pomocą wiadomości mailowej.
 
Po otrzymaniu POZYTYWNEGO WYNIKU REKRUTACJI uczestnika półkolonii zimowej należy wpłacić na konto szkoły wskazane w wiadomości mailowej kwotę za turnus (350zł) nie później niż do dnia 24.01.2025 r. (decydująca jest data zaksięgowania kwoty na koncie szkoły), wpisując w tytule przelewu: 
 
▪ IMIĘ I NAZWISKO UCZESTNIKA,  
▪ SZKOŁA, 
▪ TERMIN PÓŁKOLONI: 10-14.02.2025
 
 
Numer konta, na które ma zostać wpłacona kwota za turnus zostanie podana po ogłoszeniu wyników rekrutacji. 
 
Brak wpłaty na konto szkoły we wskazanym powyżej terminie jest traktowane jako rezygnacja z udziału  w półkoloniach zimowych. 
Data dodania: 2025-01-02 13:33:23
Data edycji: 2025-01-09 10:28:34
Ilość wyświetleń: 1142

Klasy

Przejdź na stronę swojej i bądź na bieżąco!
Zobacz

Nasi Partnerzy

Całe życie jest szkołą

Jan Ámos Komenský
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej