Półkolonia letnia organizowana jest w ramach dwóch turnusów w terminach 30.06-04.07.2025r. oraz 07-11.07.2025r.
Ilość miejsc (na dzień 23.05.25):
turnus 1 - 120 miejsc
turnus 2 - 40 miejsc
Warunkiem udziału ucznia w półkolonii letniej jest złożenie pełnej dokumentacji (która będzie dostępna od 24.05.25 na stronie internetowej ZSP 26) do szkoły we wskazanym poniżej terminie oraz uiszczenie opłaty za turnus na konto szkoły do 10.06.2025r.
Rekrutacja na półkolonię letnią, jest rekrutacją otwartą, tzn. dla wszystkich dzieci (zarówno z SP nr 60 jak i z innych szkół) i odbywa się od 28.05.2025 r. do wyczerpania miejsc, nie później jednak niż do 30.05.2025 r. Kandydatem na półkolonię letnią może być dziecko z roczników 2017 – 2014.
Osoby zainteresowane udziałem uczniów w półkoloniach letnich, które złożą pełną dokumentację po wyczerpaniu miejscmogą być wpisane na listę rezerwową.
Dokumenty niezbędne do pełnej kwalifikacji dziecka:
▪ karta kwalifikacyjna uczestnika półkolonii,
▪ karta informacyjna uczestnika półkolonii uzupełniona przez wychowawcę,
▪ podpisany regulamin rekrutacji na półkolonię,
▪ podpisany regulamin półkolonii,
▪ oświadczenia,
▪ zgody na wizerunek,
▪ klauzula RODO,
zamieszczone na stronie szkoły https://zsp26.wroc.pl/ należy wydrukować, wypełnić i złożyć W KOPERCIE PAPIEROWEJ A4 (ze względu na RODO) wicedyrektorowi/ pracownikowi obecnemu na dyżurze, przy portierni w godzinach:
a./ NABÓR GŁÓWNY - PÓŁKOLONIA W TERMINIE 30.06-04.07.2025, odbędzie się w środę 28.05.2025r. godz. 7:00-7:40 oraz godz. 11:50-12:35 ILOŚĆ MIEJSC: 120
b./ NABÓR GŁÓWNY - PÓŁKOLONIA W TERMINE 07-11.07.2025, odbędzie się w czwartek 29.05.2025r. godz. 7:00-7:40 oraz godz. 11:50-12:35 ILOŚĆ MIEJSC: 40
c./ NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY - PÓŁKOLONIA W TERMINIE 30.06-04.07.2025 oraz 07-11.07.2025, odbędzie się w czwartek 29.05.2025r. godz. 15:30-16:30 - jeśli będzie taka konieczność
d./ DRUGI NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY - PÓŁKOLONIA W TERMINIE 30.06-04.07.2025 oraz 07-11.07.2025, odbędzie się w piątek 30.05.2025r. godz. 7:00-7:40 - jeśli będzie taka konieczność
Wszelkich informacji udziela koordynator - wicedyrektor Anna Kubasik, e-mail: a.kubasik@zsp26.wroc.pl
Nie będą rozpatrywane wnioski o zakwalifikowanie na półkolonię zawierające nieprawidłowo wypełnione dokumenty: brak drugiej strony karty uczestnika, brak informacji o dziecku od wychowawcy klasy, braki w informacjach dotyczących szczepień, zdrowia, numeru PESEL, telefonów kontaktowych, braki w podpisach rodziców/opiekunów prawnych itp., czy też brak wyżej wymienionych podpisanych regulaminów.
Nie można rezerwować miejsc na półkolonie letnie ani telefonicznie, ani za pomocą dziennika Vulcan, ani za pomocą e-maila. Nie można zgłosić również innych uczestników, niż własne dzieci.
Rodzice zakwalifikowanych dzieci otrzymają informację o pozytywnych wynikach rekrutacji za pomocą wiadomości mailowej w dniach 03-04.06.2025r.
Brak informacji mailowej w ww. terminie wskazuje o braku kwalifikacji na półkolonię.
Po otrzymaniu POZYTYWNEGO WYNIKU REKRUTACJI uczestnika półkolonii należy wpłacić na konto szkoły kwotę za turnus (420zł) nie później niż do dnia 10.06.2025 r. (decydująca jest data zaksięgowania kwoty na koncie szkoły).
Brak wpłaty na konto szkoły we wskazanym powyżej terminie jest traktowane jako rezygnacja z udziału w półkoloniach letnich.