NOWE ZASADY ZAPISÓW NA OBIADY - WAŻNE INFORMACJE DLA RODZICÓW
Od roku szkolnego 2025/2026, oprócz rejestracji dziecka na platformie StartEdu, wymagane jest również złożenie papierowej deklaracji obiadowej, aby dziecko mogło korzystać z obiadów w szkole.
Dokument należy wypełnić i przekazać wychowawcy klasy podczas pierwszego zebrania lub dostarczyć do sekretariatu przedszkola w nieprzekraczalnym terminie od 25.08.2025 r. do 05.09.2025 r.
Złożenie deklaracji dotyczy zarówno:
rodziców dzieci kontynuujących korzystanie z obiadów,
jak i tych, którzy zapisują dziecko na obiady po raz pierwszy.
Aby uniknąć nieporozumień, przedstawiam dokładne zasady:
Rejestracja w systemie StartEdu powoduje, że od 2 września dziecku są wydawane obiady i naliczane zostają opłaty.
Deklarację obiadową należy złożyć najpóźniej do 5 września 2025 r.
Opłaty będą naliczone za dni, w których dziecko korzysta z posiłków – nawet jeśli deklaracja nie zostanie złożona po 02.09.
Jeżeli rodzic/opiekun prawny chce całkowicie zrezygnować z obiadów, musi samodzielnie usunąć konto dziecka z systemu StartEdu (zakładka Ustawienia → Rozwiązanie umowy).
Ani szkoła, ani firma cateringowa nie mogą tego zrobić za Państwa,
Brak rozwiązania umowy będzie skutkował dalszym naliczaniem opłat zgodnie z zamówieniami widocznymi w systemie.